hösten



Finns det någon vackrare årstid än hösten? Helt ärligt nu. Jag vet att man måste älska sommaren och hata mörkret och kylan. Men samtidigt, finns det något bättre än en promenad i höstluften? Finns det något mysigare än att krypa ihop tätt intill någon under täcket eller i soffan när kylan börjar komma? Eller att bara ha temys och tända ljus med sina vänner? Finns det något bättre än att man kan säga, nej jag känner inte för att gå ut jag vill ligga hemma och kika på film utan att ha dåligt samvete över att man inte tar vara på det fina vädrer? Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR sommaren men hösten har en speciellt känsla. Ibland är den förenad med átt vara deppig men om man försöker se det vackra i det, försök göra det. Ser ni? Den är vacker, livet är vackert. Försök se det vackra i allt, hur fult allt än känns.

/mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0