En början?


Att skriva har alltid varit min styrka, en styrka som gjort att jag vågat uttrycka mig. Kanske inte alltid för andra att läsa men för mig själv. Viljan att dela med mig har dock alltid funnits där men fegheten har spelat in. Att därför starta en blogg som egentligen inte handlar om mig och vem jag är utan om mina tankar började därför locka. När en vän sa till mig, "sånna fina ord som du skriver nu är sånna ord som du ska hitta styrka i! Är så otroligt imponerad över hur mkt du faktiskt filosoferar fram! Sjukt bra grejer! Du borde skriva mer fina saker på ngt ställer där folk läser.." så värmde det i hjärtat och jag tänkte, varför inte? Det kan hjälpa mig och kanske någon där ute tycker att jag tillför något vettigt! Jag menar inte att allt jag säger är vettigt eller ens något kanske, men om det så bara är viktigt för mig så har jag hjälpt mig själv, och det är väl en väldigt bra start eller vad säger ni?

/ mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0