www.devote.se/forni


"Någon sa till mig för ett litet tag sedan att livet är jätteenkelt. Det är bara vi som komplicerar det mer än vi behöver. Och jag försöker verkligen tänka på det. För det är ju sant och rätt. Jag är en mästare på att komplicera mitt eget liv istället för att se enkelheten i den, njuta av det fullt ut och inte gräva ner mig i mina egna diken. Jag ska verkligen försöka bli en lite enklare människa för 2012. Jag tycker inte det låter så tråkigt, tvärtom, härligt med enkla människor ändå."


oj vad det här träffade mitt i hjärtat, är det vändningen nu? Vändningen när jag inser att jag måste våga vara lycklig nu, när jag inte måste hitta felen i allt utan bara njuta av allt som är och se hur enkelt det faktiskt är? Enkelheten, vilket vackert ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0